Spring naar content

Hoe schrijf je een SEO tekst?

het-geheim-van-seo

Hoe schrijf je een SEO tekst? Moet jouw website helemaal zoekmachinevriendelijk worden? Teksten maken daar een belangrijk deel van uit. Maar een zoekmachinevriendelijke (SEO) tekst schrijven is nog niet zo eenvoudig als het lijkt. Volg het onderstaande stappenplan en schrijf de perfecte SEO tekst! Zoekwoorden bepalen Als je wat zoekt in Google dan typ je…

Lees meer

Op je gemak

Als het aankomt op taal zie je als beelddenker de wereld vaak in meerdere dimensies. Combineer je deze aanleg met prachtige Nederlandse uitdrukkingen, dan heb je nooit meer een saai feestje of langdradig werkoverleg.

Lees meer

Het lot van de abrikoos

Je zal maar een abrikoos zijn. Of nog erger: iemand die een abrikoos eet. De abrikoos zal het niet weten, de eter waarschijnlijk ook niet, maar als je het eenmaal weet kan je het niet anders zien. Want de abrikoos is een metafoor.

Lees meer

Het leven van een cliché

Een cliché leidt een bijzonder leven. Om te beginnen kent het twee betekenissen. De ene wordt nauwelijks meer gebruikt, de andere betekenis uitentreuren. Waarvan het merendeel overigens tegen wil en dank. Dat maakt een cliché een boeiend fenomeen in de taalkunde.

Lees meer

De kunst van het bloggen

Blogs hebben veel voordelen. Het is de ideale manier om originele content te plaatsen, je hebt een directe connectie met je doelgroep en het is van toegevoegde waarde voor jouw business of voor jezelf als persoon. Blogs zorgen voor meer verkeer naar je website, houden bezoekers langer op je website en zijn leuk om te schrijven.

Lees meer

Beste blogonderwerpen

Blog-onderwerpen

Je wilt starten met een contentstrategie voor jouw website, maar hoe begin je daarmee? Een eerste goede stap is de juiste onderwerpen te kiezen voor blogs. Welke onderwerpen passen het beste bij jouw bedrijf? En waar zijn jouw lezers in geïnteresseerd?

Lees meer

Straattaal

Straattaal

“Fakka, bro. Tantoe balen dat je buik lauw aan het doen was, kil. Issie weer beetje rustig?”.

Weet jij wat hier gezegd wordt? Nee? In dat geval ben je geen uitzondering, maar de groep mensen die deze taal spreekt groeit wel hard.

Lees meer

Goede content converteert

goede-content-converteert

Goede content converteert We hoeven je niet te vertellen hoe je in moet kopen of hoe je assortiment eruit moet zien. Dat is jouw vak en daar ben je goed in. We hoeven je ook niet te vertellen dat goede en originele content in je webshop de conversie aanzienlijk kan verhogen. Belangrijker nog: goede en…

Lees meer

Op de nieuwe website staat het team meer centraal

Team tekstschrijvers centraal

Op de nieuwe website staat het team meer centraal Leuk dat je onze nieuwe website bezoekt! Sinds de zomer hebben we een nieuw design. De website is moderner, strakker en past veel beter bij ons imago van dynamisch tekstbureau. Ook zijn we blij dat ons team nu veel meer centraal staat. Want onze schrijvers in…

Lees meer