Spring naar content

Schrijversplaza – terugblik op een succesvol 2016

terugblik-2016-schrijversplaza

Schrijversplaza – terugblik op een succesvol 2016

We kijken terug op een succesvol jaar voor Schrijversplaza. En niet alleen voor ons, maar vooral voor onze opdrachtgevers – zij zien hun bezoekersaantallen en de interesse in hun onderneming stijgen. Dankzij nieuwe webteksten, productteksten, persberichten en mailingen zijn zij beter zichtbaar voor hun doelgroep. En daar zijn wij trots op.

Projecten in 2016

Het afgelopen jaar hebben we veel projecten uitgevoerd.

  • Bij het grootste project werkten 17 tekstschrijvers en 3 redacteuren aan één opdracht
  • We leverden redactionele artikelen voor 14 magazine-uitgaven
  • Onze copywriters schreven 169 blogs
  • We ontvingen meer dan 180 aanmeldingen voor Schrijversplaza. Daaruit hebben we enkele van de beste tekstschrijvers toegevoegd aan ons netwerk.
  • Internationaal: onze tekstschrijvers schrijven vanuit 4 landen - Nederland, België, Turkije en Italië. Ook hielden zij interviews op locatie in België en een Skype-gesprek met iemand in Brazilië.

Gelukkig zijn onze tekstschrijvers door hun achtergrond en ervaring thuis in alle branches. Zo hebben we met veel plezier geholpen om een idee voor een film vorm te geven in een synopsis, leefden we ons uit in streetstyle teksten over sneakers, schreven we met veel gevoel voor detail een publiek jaarverslag voor een openbare bibliotheek, optimaliseerden we de teksten voor een nuchter Fries bouwbedrijf en deelden we boekhoudtips voor een handig online boekhoudprogramma. Verder hielden onze schrijvers geregeld interviews met hoogleraren en deelnemers van Nyenrode Business Universiteit en schreven we diverse blogs met tips voor de leukste kerstkaarten voor Kaartje2Go. Stuk voor stuk unieke opdrachtgevers waarvoor we in hun eigen stijl en toon unieke teksten mochten leveren.

Daarnaast hebben wij nog veel white label en als ghostwriter geschreven. White label houdt in dat anderen onze diensten aanbieden als hun eigen diensten. Daarbij interviewen we bijvoorbeeld personen namens een marketingbureau, tekstbureau of magazine, waarbij we ons voorstelden als de redacteur van die organisatie. Ook schrijven we geregeld als ghostwriter. Hierbij plaatsen klanten hun tekst alsof zij het zelf hebben geschreven. Ideaal als je als expert wel je verhaal wilt delen, maar niet de tijd hebt om dit zelf te schrijven.

Verhoog ook jouw omzet door conversie-optimalisatie

Veel van onze klanten komen naar ons toe omdat zij meer omzet willen halen uit hun website. Daarvoor is het aanpassen van de teksten een belangrijke stap, omdat je hiermee op lange termijn beter scoort in zoekmachines. Maar dat is vaak het begin. Hoe kan je meer bezoekers naar je website halen met Adwords of via linkbuilding? Hoe optimaliseer je je website voor een hogere conversie? Wij schakelen graag de specialisten van Drijfveer Media in om jouw doelen te behalen.

Op naar een succesvol 2017

Onze successen zijn tot stand gekomen dankzij de positieve inzet van onze tekstschrijvers en de prettige samenwerking met onze opdrachtgevers. Ook zijn we trots op de samenwerking met onze partners, omdat we samen nog meer kansen zien én daarop inspelen om het maximale resultaat te behalen voor onze klanten. Daarom wensen we jullie allen fijne kerstdagen en kijken we uit naar een succesvolle voortzetting van de samenwerking in 2017.