Spring naar content
74% van de internetters let op de kwaliteit van spelling en grammatica op bedrijfswebsites.
59% van de internetters doet geen zaken met een bedrijf dat duidelijke spelling- of grammaticafouten maakt.
In 2020 wordt wereldwijd 300 miljard dollar besteed aan contentmarketing. Dat is twee keer meer dan in 2016.
Contentmarketing is 40% goedkoper dan traditionele marketing.
Elke dag worden er 2 miljoen blogberichten geschreven.
78% van de consumenten heeft meer vertrouwen in een merk dat op maat geschreven en persoonlijke content aanbiedt.
De gemiddelde webpagina in de top 10 van de zoekresultaten van Google telt tussen de 1.100 - 1.200 woorden.
72% van de marketeers zegt dat relevante content de effectiefste SEO-tactiek is.
78% van de marketingmanagers gelooft dat op maat geschreven teksten de toekomst van marketing is.
72% van de marketeers produceert aanzienlijk meer content dan een jaar geleden.
82% van de marketeers die bloggen zien een duidelijk positieve ROI.
wonen-in-balans
Nyenrode
bol
bouwmaat
karcher
thesneaker
Miriam Ootjers

Miriam Ootjers - Contact

Als eindredacteur van Schrijversplaza onderhoud ik het contact met externe partijen. Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar andere organisaties en professionals. Je kunt me bereiken door te bellen met 088 11 55 627 of door het formulier in te vullen. 

Contact

(t) 088 11 55 627

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Miriam Ootjers

Contact opnemen

Als hoofdredacteur van Schrijversplaza onderhoud ik het contact met externe partijen. Wij zijn altijd erg nieuwsgierig naar andere organisaties en professionals. Je kunt ons bereiken door te bellen met 088 11 55 627 of door het formulier in te vullen.

Tekstschrijvers-Nederland-overzicht
tekstschrijver-potlood

Hoe word je tekstschrijver

Hoe word je tekstschrijver Laten we beginnen met een vraag. Waarom kies je voor een baan als tekstschrijver? Er zitten voor- en nadelen aan het vak van tekstschrijver. Voor veel (freelance) tekstschrijvers geldt dat ze hun eigen tijd in kunnen ...
content-marketing-navelstaren

Het verschil tussen een tekstschrijver en een copywriter

Het verschil tussen een tekstschrijver en een copywriter Mensen die professioneel teksten schrijven komen met diverse namen en labels. De één noemt zich tekstschrijver, de ander copywriter. Maar wat is het verschil? Is er eigenlijk wel een verschil? Jazeker, in ...
Hoe schrijf je een goede call to action?

Hoe schrijf je een goede call to action?

Hoe schrijf je een goede call to action? Met een perfecte call to action bedenkt de lezer zich niet en klikt onmiddellijk verder. Die juiste call to action bestaat uit een aantal elementen. Hieronder vijf vragen die je moet beantwoorden ...