Uncategorized
Het lot van de abrikoos
Je zal maar een abrikoos zijn. Of nog erger: iemand die een abrikoos eet. De abrikoos zal het niet weten, de eter waarschijnlijk ook niet, maar als je het eenmaal weet kan je het niet anders zien. Want de abrikoos is een metafoor.
Lees meerDe kunst van het bloggen
Blogs hebben veel voordelen. Het is de ideale manier om originele content te plaatsen, je hebt een directe connectie met je doelgroep en het is van toegevoegde waarde voor jouw business of voor jezelf als persoon. Blogs zorgen voor meer verkeer naar je website, houden bezoekers langer op je website en zijn leuk om te schrijven.
Lees meer9 simpele tips voor het schrijven van overtuigende webteksten – deel 2
9 simpele tips voor het schrijven van overtuigende webteksten – deel 2 Het is een veelvoorkomende fout; zelfs ervaren webschrijvers maken hem. Wanneer je jouw webteksten schrijft, waar denk je dan aan? Heb je een potentiële klant in je hoofd? En vraag je je wel eens af waarom iemand naar jouw tekst heeft doorgeklikt? Dat…
Lees meer9 simpele tips voor het schrijven van overtuigende webteksten – deel 1
9 simpele tips voor het schrijven van overtuigende webteksten – deel 1 Het is een veelvoorkomende fout; zelfs ervaren webschrijvers maken hem. Bij het schrijven van je webteksten, waar denk je dan aan? Heb je een potentiële klant in je hoofd? En vraag je je wel eens af waarom iemand naar jouw tekst heeft doorgeklikt?…
Lees meerEr-gernis
Er-gernis Het woordje er wordt vaak te pas en te onpas gebruikt. Toegegeven, wij maken ons daar ook wel eens schuldig aan. Het is echter vaak helemaal niet nodig. Maar wanneer gebruik je het woord er dan wel in een zin? En wanneer is het simpelweg overbodig of zelfs irritant? Vaagtaal Veel zinnen met het…
Lees meerVousvoyeren of tutoyeren? Wij kiezen voor het laatste
Vousvoyeren of tutoyeren? Wij kiezen voor het laatste De oplettende lezer heeft het waarschijnlijk al gezien: sinds deze week hebben we de toon van onze website geheel overgezet naar informele teksten waarin we tutoyeren. Waarom spreken we jou nu aan met jij en je? En wat is de beste keus voor je eigen website? Dichterbij…
Lees meer